Journal 2/ 2025

10 Juin 2025

» Télécharger version intégrale


Sommaire

Editorial

Enseignement fondamental/secondaire

  • SEW/OGBL gewinnt erstmals Sitz bei den "Chargés de cours"
  • Communiqué : Réaction consternante du ministre Serge Wilmes face au problème de harcèlement moral dans la Fonction publique
  • Mobbing an de Schoulen

Enseignement fondamental

  • Communiqué : Eng Upassung vum Contingent ass méi wéi iwwerfälleg
  • Communiqué : Den neitsten OEJQS-Rapport weist den akuten Handlungsbedarf beim Contingent: den SEW/OGBL gesäit sech a senge Fuerderunge bestätegt
  • Reform vun uewen - Belaaschtung vun ënnen? Wie bezilt de Präis fir dës bildungspolitesch Visioun?
  • Tageblatt: Mehrsprachigkeit als Hürde
  • Tageblatt: Der "Etikettenschwindel"
  • Op Besuch beim "Baache Jang"
  • Warum der Kontakt zur Natur im Stundenplan nicht fehlen darf
  • Communiqué : Wann d'Schoul keng sécher Plaz méi ass - Gewalt an de Schoulen
  • Le SEW/OGBL dénonce la précarité et la maltraitance subies par les chargés de cours dans l'enseignement fondamental
  • "Double reconnaissance de justice : une victoire claire pour la défense syndicale"

Enseignement secondaire

  • Unterrichtsmaterial: Luxemburgs Sozialpolitik im Wandel
  • Communiqué : Screen-Life-Balance auf Kosten des Sprachunterrichts?
  • Bildung im Monolog
  • Journalismus-Wettbewerb für Schüler.innen
  • Unterrichtsmaterial: Unsere Medienwelt
  • Lettre du 5 février 2025
  • Prise de position du Comité secondaire du SEW/OGBL par rapport aux stages de la FP
  • Lettre du 10 avril 2025
  • Froen un den SEW Secondaire
  • Die Menschenstunde - warum pädagogische Bildung, Gewalt nicht in geopolitische & private Kategorien aufteilen darf

Département supérieur et recherche

  • Nouvelles brèves du secteur

APCCA

  • Stëmm vum Terrain

FGIL

  • Nei am Shop vun der FGIL